Vrácení zboží a reklamace

​Špatná velikost pyžama? 

Nesedí? Nevadí! Během 30 dnů od dodání zboží Vám bezplatně vyměníme jakýkoli produkt z kolekce nočního prádla nebo Vám vrátíme peníze. Víme, že nakupování online má svoje úskalí, proto nás po doručení kontaktujte, pokud něco nesedí a společně to vyřešíme. 

Jak na vrácení? Jednoduše. Nevyhovující výrobek bezpečně zabalte do původního obalu, přiložte k němu vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy a zašlete ho na adresu Moonia.cz, naměstí Svobody 6, Libáň 50723, IČO: 03595196. 

Nezapomeňte uvést správné číslo objednávky a zkontrolujte správnost čísla bankovního účtu. Pokud vše půjde hladce, peníze vám vrátíme nejpozději do 14 dní od doručení vašeho odstoupení od kupní smlouvy. V případě nesrovnalostí vás budeme kontaktovat na e-mail uvedený při objednávce.

  • Formulář Odstoupení od kupní smlouvy si stáhněte ZDE

Reklamace

Objeví-li se na vašem výrobku Moonia náhlá vada, může to být důvod k reklamaci. Jak postupovat?

S vyplněným reklamačním protokolem zašlete zakoupené zboží k nám na adresu Moonia.cz, naměstí Svobody 6, Libáň 50723, IČO: 03595196. 

Ještě předtím nás ale neváhejte kontaktovat na e-mail: anna@moonia.cz a přiložte fotografie vady. Budete tak mít jistotu, že je vada důvodem k úspěšné reklamaci a ušetříte tak svůj čas.

Mějte prosím na paměti, že se záruka nevztahuje na poškození běžným opotřebením, nadměrným používáním nebo nevhodným ošetřením výrobku. Zároveň také řešte reklamace bez odkladu, jakmile zjistíte vadu, aby nedošlo k prodlení a jejímu možnému rozšíření.​